teisipäev, juuli 31, 2012

Punase kleidi loomine

Raske on lahti saada oma nägemusest. Kui laste pildistamiseks valmivate riiete puhul oli visioon olemas ja valmis plaani päraselt. Siis mu oma kleidi valmimine tuli üle kivide ja kändude :D Juunikuu algul, kui ma veel Tartu vahet sõitsin, oli mul plaanis osta Tartu Solvegist smaragd roheline kleidiriie. Millegi pärast ma teda siiski ära ei ostnud ning hiljem panustasin Tallinna poele. Aga nagu arvata oli, siis seal seda enam polnud. Pöördudes abipalvega Tartu sõbranna poole, et ta vaatab uuesti Tartust ja saadab, siis mulle pakki. Uskuge või mitte Tartus oli seda kangast järel meeter. Ja pildistamiseni oli jäänud nädal. Kergelt ahastuse äärel pidasin nõu oma armsa emaga ja ta pakkus mulle välja, et tee punane. Olin ikka õige kahtleval arvamusel, et kas kannan punase kleidi välja ning olen ikka selliseks intensiivseks värviks valmis. Aga Pärnus Kangas ja Nööbist sai punane riie ostetud ning 26. juuli kella 12ks sai kleit valmis.
Lõige pärit Burda 12/2011 ning fotograafiks Mari Pukk :D

Kommentaare ei ole: