pühapäev, jaanuar 24, 2010

Helena sünnipäeva tort

See reede sain hakkama väga isemoodi isetegemisega. Nimelt tähistasime laupäeval Helena 4 aasta täitumist (ametlik päev siiski homme, 25. jaanuaril) ning selleks puhuks sai tehtud üks printsessi teemaline tordike. See oli mu esimene säärane tordi katsetus ning hinnates 5 palli süsteemis annaks endale tugeva kolme plussi :PJustify Full

Söödav martsipani kleidike valmis umbes kahe poole tunniga. Tordi põhi koosneb isetehtud biskviidist, kohupiimakreemist ja toormoosist ning kaunistatud on kummikommi südametega ja poest ostetud suhkru roosidega.

5 kommentaari:

mermaid ütles ...

Oehh, kui ilus!
Meil saab tüdruk mais viieseks.
Paluks tulla torti tegema :)

Sirje ütles ...

Oh seda on õige lihtne teha, et kui mina sellega hakkama sai saab igaüks sellega hakkama :D

Siiri ütles ...

Olen vaadanud mitmes blogis sellist torti ja mulle nii meeldivad, aga sada küsimust on peas. Näiteks panid Sa nuku ümber ka mingi asja(toidukile või muu sellise), mingi vorm on, et said just seeliku kujulise? Ma rohkem hetkel ei küsi! :D
Meil ka mais sünna ja äkki teeks midagi sarnast!

Sirtsuk

Siiri ütles ...

Aa, jäi mainimata, et ma paneks korraliku 5 hindeks!

Koffikann ütles ...

Fantastiline! Väga SUPER 5+ TÖÖ. Mul oli ka plaan säärast teha kuid võtan veel hoogu, sest tundub küllaltr aeganõudev töö olevat. Palju õnne Teile!