kolmapäev, august 01, 2012

Kaks meetrit ja natuke peale

Kui ma oli rännakul leida endale kaunis kleidiriie 30ndate stiilis kleidi jaoks, mis lõppes Pärnus Kangas ja Nööp poes. Siis rändas sealt minu ostukorvi ka sinises toonis aga muidu kirju puuvillane kangas. Seda kangast olin ma juba terve kevade imetlenud aga osta ei raatsinud. Nüüd Pärnust sain ma viimased kaks meetrit ja natuke peale, millest valmis minule ja mu piigale suvised kleidid. Helena kleit on siis mu oma looming ehk teisisõnu tehtud sellest kangajupist, mis minu kleidist järele jäi. Kleidile lisatud valge pits on samuti mingi jääk mõnest õmblusest :D

Seekord trügisid pildi peale ka minu lemmikud - lepatriinud. Eks ole neil ühed väga lahedad ja suvised kleidid ning ehk on kunagi lootust leida sellist punast musta mummulist puuvillast kangast, et meilegi "triinu" kleidid selga teha või siis seelikud :D

Minu kleidi lõige pärineb Burda 05/2007.
 Tuleb tunnistada, et kuigi ma olen juba viimased 3 ja pool aasta Saaremaal elanud ning 8 aastat saarlasega abielus olnud. Leidub Saaremal kohti mida ma pole veel avastada jõudnud ;)

Kommentaare ei ole: