reede, juuli 27, 2012

Justkui ajast tagasi

Meie väikesel perel oli eile väga eriline päev. Eile tähistas mu abikaasa oma sünnipäeva ja juhuse tahtel käisime eile ka suvisel fotosessioonil koos fotograaf Mari Pukk'iga . Selleks eriliseks päevaks sai valmistatud pea kaks kuud. Viimased kaks nädalat aga veetsin ma pea igapäev õmblusmasina taga ja õmblesin lastele ja endale selleks tarbeks riideid. Minu eriline soov oleks, et pildid meenutaks 1930ndaid ja selleks sai rohkelt uuritud internetis pilte ning lehitsetud olemasolevaid õmblusajakirju. Edwardi riiete valik tuli kiirelt, mulle meeletult meeldis Ottobre Design 6/2007 olevad "Oliveri" püksid ja sinna kuuluv soni. Helena kleidiga läks kauem. Esialgu oli mul plaanis teha selline puhvis Shirley Temple kleit aga mida rohkem edasi seda rohkem jäi mul tunne, et nad ei sobiks Edwardiga kohe üldse kokku. Nii leidsin ma Ottobre Design 3/2008 äärmiselt plikaliku ja ajastusse sobiva kleidi. Ja nii rändasid mu väikesed lapsed ajast tagasi :P
See tõeliselt lõbus pilt on tehtud fotograaf Mari Pukk'i poolt Kuressaare Lossipargis.Tema tegemisi saab näha www.marifoto.ee, kust leiad ka tema fotoblogi. Mari on väga rahulik ja kannatlik fotograaf, kes jäädvustas kauneid hetki isegi siis, kui Helena ja Edward otsustasid lõpetada koostöö ning näidata ka veidike oma keerulist iseloomu :D Seega keerleb mu peas juba uus ja põnevam idee ning projekt rohkeks käsitööks :P

Kommentaare ei ole: