pühapäev, mai 27, 2012

Mulle kohe meeldib mu praegune vanus või eluperiood, sest beebi uudiseid tuleb nii ukstest kui akendest ja kui oleks mul veel vähemalt 3 paari käsi, siis need käed mul muud ei teeks kui katsiku kingitusi. Eelmise aasta varasügisel sündis siia ilma üks üli armas Oskar, kellele me perega nüüd ka lõpuks külas käisime ning väikeseks kingituseks kudusin ma pisi-mehele sooja tekki. See on juba 5 beebitekk, mille ma juba kudunud olen. Ja ühe enam ja enam tuleb mul tahtmine üks selline suur tekk ka meie väikesele perele kududa, et jahetatel õhtutel õues peale võtta.

Tekk on kootud Titan Wooli Superwool (100% meriinovill) lõngaga. Kokku kasutasin ma 12 tokki (10 tokki oranži ja 2 tokki tumerohelist) lõnga ja nr 3,5 ringvardaid. Ääre viimistlesin ma seekord nii nagu teisel tekil - võttes üles vaid ühe poole silmad ning kootud, et tagasi pöörates jääk äär pitsiline :)

Kommentaare ei ole: