esmaspäev, mai 14, 2012

Granaatidest kaelakee

Mu üks väga hää sõbranna läheb see kuu mehele ja nagu viimasel ajal moeks, korraldati temalegi "tüdrukute õhtu". Kuna see tore päevake pidi toimuma vahetult enne emadepäeva ja Tartus, siis olin mina suhteliselt kindel, et sinna ma ei jõua. Nõnda mõtlesin talle teha kingituse, et ta teaks - mõtetes olen ma temaga. Aga minu kallid lapsed ja mees peavad minuga emadepäeva terve aasta ja igapäev, siis saatsid nad mind sellel nädalavahetusel Tartu ja ma sain oma kingituse ise üle anda. 
Valmistasin lihtsa lükitud kaelakee, kasutades poolvääriskive granaate ja kahepoolega atlaspaela, mille põimisin pärlite vahele. Granaate sai kasutaud seepärast, et sõbranna on novembri algul sündinud ja granaat on nii tema tähtkuju kivi kui ka sünnipäeva kivi. Kingituse pakimiseks voltisin ma internetist leitud õpetuse järgi väikese karbikese.

Kommentaare ei ole: