kolmapäev, august 10, 2011

Linased kotid

Paar viimast suve olen ma mõelnud, et peaks õmblusmasinaga mõned lihtsad linased kotid valmis tegema. Nimelt pole mul enam neid väikeseid kinkekotte, kuhu saaks kuivatatud ravimteesid ära paigutada. Nüüd ma siis lõpuks tegin oma idee teoks ja sain kaks suurt, kuus keskmist ja neli väikest kottikest. Materjaliks on valgendamata linane ja tume lilla puuvillane pael. Kotid on sellised täitsa lihtsad ja ilma igasuguse kirja või tikandiga :D Põhjus lihtne - ega ma igal aasta samu ravimtaimi korja ja kui neid kotte juba liiga paljuks läheb pole mul neid enam kuhugi panna :P
See aasta paigutasin ma neisse rohkelt hääd ja paremat nagu näiteks kuivatatud metsmaasikaid (nii marju kui ka lehti), piparmünti, nurmenuku õisi, melissi, pärnaõisi, päevakübara õisi, saialille õisi, raudrohtu.

Kommentaare ei ole: