teisipäev, august 23, 2011

Kõrvarõngad ja kirivöö

Paar päeva tagasi kõndisin ma mööda tube ja otsisin asju, mida saaks kiiresti ja ruttu valmis teha. Lõpuks otsustasin pärlikarbilt tolmu maha lükkata ja midagi sügishooajaks meisterdada :D Leidsin karbist 2 kasutamata kõrvarõngahaaki, millest üks oli veidike defektne :P Seega sai mõlemal aasad lahti väänatud, et eemaldada korralikult üleliigsed iludetailid ning panna mõlemale kaks sinist seemnehelmest. Nüüd juba uuendatud haakidele tegin hõbetatud traadist ja kettist ning klaashelmestest kobara kujulised ripatsid.
Tol hetkel, kui ma ihkasin teha midagi kiiresti ja kerget polnud mu poolikute tööde hunnik ja ideede kaust sugugi tühi. Vaid pooleli oli mul ka ühe kirivöö kudumine. Vöö muster pärineb ühelt Pöide kihelkonna rahvarõivaste komplektilt, mille on valmistanud umbes 50 aastat tagasi kunstikombinaat "Ars". Seega võib arvata, et tegemist on Pöide kihelkonna kirivööga aga oma pead ma selle väite peale pakule panna ei julge, sest mingi kahtluse ussike minu see sisiseb - ehk on tegemist Karja kihelkonna kirivööga. Ning seetõttu jätan ma siin kohal kindlalt väitmast, et tegemist on Pöide kirivööga ja olen avatud igasugusele infole, mis ütleks mulle selle mustri päritolu :D
Vöö lõim on pleegitamata linane ja 100% merinovillane lõng (Titan Wool) - tumesinine, heleroheline ja tumepunane. Vöö on 6 cm lai ning 1,88 m pikk (koos narmastega 2,12 m).

Kommentaare ei ole: