pühapäev, jaanuar 23, 2011

Tinkerbell-i ballikleit

See aasta 25. jaanuaril saab meie väike Helena 5. aastaseks ning meie kinkisime talle selleks puhuks peokleidi või siis nagu tema ütleb - printsessikleit :D Muidugi pidi see algselt olema roosa ja maani. Siis leidsin ma Brurda 1/2011 baleriiniseeliku ning otsustasime selle kasuks, kuid värv pidi olema roosa. Kui ma aga lõpuks poodi läksin, ei saanud ma vastavat värvi tülli kokku ja tuli kiirelt ümber mõtelda. Memme abiga valisin ma välja kuldse tülli ja rohelise kleidiriide nagu Helena lemmik haldjal Tinkerbell-il. Ja nii sündis kombineeritud "Tinkerbell-i peokleit".
Kleidi ülemine osa on Ottobre design 6/2009, seeliku pikkus-laius Ottobre design 3/2009 ning tülline alusseelik Burda 1/2011 (millele on pikkust lisatud 10 cm). Kaunistuseks sai tehtud Organza lilleke ja vöö, mille saab siduda suureks sleihviks.

Nüüd on veel vaid tiivad puudu ja mul on haldjas omast käest võtta :D

2 kommentaari:

Sirtsuk ütles ...

Nii, armas!

Unknown ütles ...

Mina ootasin ikka mannavahtu. Aga se ka päris kenakene!
Marje