pühapäev, jaanuar 16, 2011

Muhu triibustikuga seelik

Sirvides oma lapsepõlve pilte, leian ma pildi oma ühelt kooli kevad peolt. Pilt on küll must-valge aga sellegi poolest mäletan ma ema tehtud käised ning kusagilt saadud muhu triibustikuga puuvillast seelikut ning valgest nahast pastlaid.
Kui Helena sündis siis oli mul pidevalt tahtmine kaltsukottist see seelik üles otsida ja proovida sellele uus elu anda. Kahjuks pole ma seda siiani teinud ja ega teagi kas see alleski on :P Õnneks leidsin suvel Isetegija foorumist, et on olemas üks Rakvere firma, kes just säärast kangast teeb. Ega ma kaua mõelnudki kui tellimuse sisse andsin ning sügiseks kätte sain :D Nüüd õmblesin ma oma väikesele saarepiigale muhu triibustikuga seeliku, mida ta saab igapäevaselt kanda. Seeliku lihtne lõige pärineb Ottobre design 3/2009

2 kommentaari:

Anneli ütles ...

Nii ilus, lõbus seelik! :D

Sirtsuk ütles ...

Armas seelik!