kolmapäev, oktoober 13, 2010

Barbie uus parukas

Inimesed, kes mind väga hästi tunnevad - teavad, et mulle meeldivad väga nukud. See on kirg, mis mind on saatnud lapsepõlvest tänaseni. Isegi kui mu mängud on muutunud, meeldib mul mõnikord lausa tunde istuda nukude seltsis ning neile riideid teha (mida juhtub viimasel ajal harva) või siis tütre mängudest neid korda sättida. Vahel aga muutub minu mäng erilisemaks kui ma seda isegi oskan arvata :D Nimelt seekordne mäng lõpes sellega, et üks vana Barbie ( kuklale kirjutatud 1979) sai endale uue soengu. Kui see nuku minuni jõudis, oli teda külastanud usin juuksurike. Seega kandis ta alati mütse, kübaraid või siis baretti, et ikka varjata oma õnnetud saatust. Mõttes on see mõlkunud mul juba mõnda aega aga alati olen ma arvanud, et Barbiede päid ei saa otsast võtta - aga saab :D Nõnda võtsin sammud poe suunas, et osta üks kiht kunstjuukseid. Värvina oli algul plaanis punased valida, kahjuks sellist neutraalset ja loomuliku punast polnud seega valisin pruunid heledate salkudega. Tulemus hämmastab mind siiani - justkui päris :D Aga kui aus olla siis selle mänguga veel ühel poole ma pole :) Juba on mu laual uus nuku ja uus idee uue soengu järele :P Ah ja - kui selle veetleva Barbie vanat mina näha tahad, siis minne SINNA.

1 kommentaar:

Anneli ütles ...

Supper töö! :D