pühapäev, september 26, 2010

Kingakarbi maja

Piiga käis mul laupäeval oma sõbrannal sünnipäeval. Terve nädala mõtlesin mida neiule kinkida - lõpuks arvas Helena, et kingime väikese nuku ja nukumaja noh nagu temal. Selle peale arvasin mina, et vast piirduks millegi väikemaga - pole ju mul Helenagi nukumaja pärisvalmis :D Uurisime siis sõbranna emmelt, et mis neiule meeldiks. Selgus, et Hello Kitty! Sõelusin siis minule teada olevad mänguasjapoed Kuressaares läbi ja leidsin sellised väikesed kiisud koos mööbliga. Ja nii see mõtte liikuma hakkaski :P Ise asi kas ka kingituseks sobib. Aga ära ma ta tegin - väikese kingakarbi maja Hello Kittydele. Muidugi peab sõbranna seda veel ise sisustama - kardinad, vaibad ja mõned pildid seinale :) Aga see selle ju lõbusaks teebki.
Ja mulle see meisterdamine meeldis - eks ole omal ajal neid kingakarbi maju ennegi tehtud. Seega oli päris vahva nüüd aastaid hiljem midagi sellist teha ning tõenäoliselt tuleb veelgi teha - Helena oli ju selles majast lausa vaimustuses :P

1 kommentaar:

mermaid ütles ...

See on väga vahva! Plaanisin ise samamoodi teha Peppa Pig- i tegelastega. Mõltesime, et ei kingiks lapsele neid tegelasi koos plastmassist majaga vaid lihtsalt tegelased ja siis saame maja ise juurde teha :)