esmaspäev, märts 15, 2010

Tantsukleit ja uus komplekt ehted

Käisime abikaasa tantsimas - sellest kui me viimati tantsu vihtusime on kindlasti juba aasta möödas. Ainuke mure oli, et mul polnud ühtki asjaliku kleiti, millega tahaks minna. Nõnda sai ostetud kangas (koguni kaks, kuna esimene värv ei sobinud kaasa uue pluusiga kokku) ja otsitud lõige. Valisin 2008 aasta märtsikuu Burdast lõike, mille tegin lühemaks, sest maani kleit tundus kuidagi liiga pidulik :P Aega võttis mul see õmblemine nädal, seljas on kena - mõnest kohas küll on natuke imelik. Aga olgem ausad ega ma ju pole õpinud seda ametit (nii palju kui koolis ja ema kõrvalt) :DKleidile juurde tegin ka uued ehted. Valisin nendeks klassikalised pärlid - need kudagi väärikad ja elegantsed. Algul plaanisin lihtsalt lükkida helmetraadile, kuid siis tundusid kuidagi vanad :D Õnneks jäi pärli hunnikus pihku hiljuti soetatud kullatud traat ja sellised nad tulid (kuigi olen endale lubanud, et minust ei saa kulla kandjat - v.a. abielusõrmus :D). Ehetega olen väga rahul ning enda sisetundele tänulik, et ei lükkinud - sest peol oli vähemalt viis säärast lükkitud keed :P

Kommentaare ei ole: