neljapäev, märts 25, 2010

Tiigrisilmadest ehted ja moblaripats

Kunagi, kui ma pärlite maailma alles avastasin, tegin endale tiigrisilmadest ja mustadest klaashelmestest kee. Leidsin selle hiljuti oma ehtekarbist ja tõdesin, et olen selle aja jooksul palju kasvanud ning kee justkui nõudis minult uut elu, et ma teda jälle kandma hakkaks. Nii ma siis tellisin tiigrisilmi juurte ning andsin vanale keele uue elu. Kasutasin kullatud traati, mis tundus pehmem ja soojem kui hõbedane (nüüd on mul siis juba 2 komplekti, mis sisaldavad kulla tooni :D - kes see oligi kes ütles, et mina ei hakka kunagi kulda kandma :P). Keele väänasin ise ka kinnitid, mille õpetus on pärit "Helmesehte entsüklopeediast".
Vana kee ripatsist tegin ma endale moblaripatsi, nii on vähemalt üks tiigrisilm mul igapäev kaasas.

1 kommentaar:

Triin ütles ...

Väga kaunis tulemus :)