neljapäev, juuli 10, 2014

Ühe kleidi uus nägu

 Tõenäoliselt igal abielunaisel on olemas vähemalt üks kleit, mis peale esimest kandmist kappi seisma jääb. See ilus valge ja enamasti maani ulatuv kleidike on viimane võimalus avalikult printsessi mängida :D Minu tagasihoidlik iludus sai kapis seista 10 aastat ja siis - hoolimata, et mind prooviti ümber veenda - lõin käärid sisse ja harutasin üles ;)


Ametlikult alustasin ju kleidi harutamist aasta tagasi, kui õmblesin Helenale lillat kleiti. Seekord harutasin kleidilt lahti pärlitega ilupaela, mis sobis Helena kleidile suurepäraselt. Keidi harutamist alustasin aga juuni lõpust - umbes 2 nädalat enne tähtaega aga see mõtte on mu peas juba paar aastat mõlkunud. Ausalt öelda ma pelgasin seda tööd väga - ei tahtnud kleiti rikkuda aga õmbleja leidmine ka hästi ei õnnestunud. Pärast selle blogi lugemist (apracticalwedding.com) aga oli minus piisavalt julgust, et see ise käsile võtta. Ja nii ma siis seda tegin. Kõige pealt eraldasin ülemise osa alumisest osast ja seejärel ülemine osa lõigeteks ning uued lõiked peale jne. Kuna ma ise veel lõikeid teha ei oska, siis kasutasin ma "burda" abi. Kasutasin siis Burdat 12/2007 (kleidi ülemine osa jaoks) ja 6/2008 (õlapaelade jaoks). Lisaks olemasolevale materjalile kasutasin veel lillat pitsi ja kahepoolset atlaspaela. Lisaks kleidi ümber õmblemisele, meisterdasin ka Helenale peavõru, milleks kasutasin loodusvalget kahepoolset atlaspaela, swarovski kristalle ja minu kleidi ilupaelakest. Tulemus on/oli igatahes super :D 

Aga miks kõik see vaev? :D Ikka selleks ju, et tähistada meie - minu ja Priidu - 10. pulma-aastapäeva. Ja pole parimat tähistamise viisi, kui võtta ühendust meie pere fotograafiga ja lasta seda päevakest jäädvustada. Mari Pukk on meid ennegi pildistanud ja see oli väga tore kogemus, et esimene kellele me endid usaldame on just tema. Tema tegemisis, tööd ja hobi saate vaadata siit - www.marifoto.ee



 Ja amatööride pildid minu ja Helena võluvatest alusseelikutest ;) 



Minu soeng on tehtud Ilupesa juuksuri poolt ja meik Triin Kaasik. Minu ja Helena kimbud ning poiste rinnaroosid aga tehti LilleLaekas. See oli väga tore päev. Uskumatu, 10 aastat juba abielunaine :D

1 kommentaar:

Sirtsuk ütles ...

Väga kaunis kleit! Imeline! Tubli oled! Pildid on nii ilusad!