kolmapäev, veebruar 22, 2012

Pettiskirt tütrele

Olen juba mõnda aega piilunud ja imetlenud "Pettiskirt" :D Need on nii vahused ja plikalikud - kohe hüüavad, et mina olen tüdruk ja selle üle uhke :P Nii ma siis otsustasin proovida oma piigale midagi sellist õmmelda. Pildile vaadates tundub ju nii lihtne. Leidnud neti avarustest mitu õpetuset, ostnud poes kangad ning paar päeva pusimist. Sain valmis sellise seeliku.
Võib olla rahul aga võiks parem olla. Paistab, et see sifoon, mille mina valisin pole sobiv sellise seeliku õmblemiseks (hargneb) ja kuigi ma järgisin õpetsust, õmmeldes 2 kihti, ei jäänud seelik ikkagi nii vahune nagu ma lootsin :( Aga Helena on ülimalt õnnelik, seda on ju ta silmadestki näha - eriti meelejärgi oli see, et see pole pidupäeva seelik ;)

3 kommentaari:

Sirtsuk ütles ...

Olen ka neid seelikuid vaadanud ja kange tahtmine oleks proovida, aga ikka olen veel vaid uurinud ja pole julgenud ette võtta.
Kardangi, et pean neid enne mitu proovima, kui üldse välja tuleb... ;)
Ja õiget sifooni ei ole vist ka kerge leida.
Aga esimese korra kohta päris hea Sul tulnud. Ja peaasi, et laps rahul on.

Sirje ütles ...

Tänan! Kangaga on tõesti nigelad lood. Kuna mul puudub igasugused teadmised kangaste kohta, siis läksin kohe alt, kui jätsin meelde sõna sifoon. Seelik poole peal, siis tekkis juba suur kahtlus, et midagi on väga nihu :D Ja ma otsisin neti avarustest seda täpset nimetust. (Soovitavad -'Nylon Chiffon' or '15 Denier Nylon' or 'Sheer Tricot' or any combination of those words! The key word is NYLON.) Nailon sifooni käisin eile poest küsimas aga kahjuks polnud. Aga eks tuleb edasi otsida - enne jonni ei jätta kui valmis saan :D

Kätrin ütles ...

Ma just lõpetasin ka ühe sellise seeliku tegemise. Üleval osas kasutasin satiini- keskmine osa pits ja alumise kohevuse andsin looritülliga (müüakse igas kangapoes). Tulemust saab vaadata siin: http://public.fotki.com/rate22/tegemised/dsc-0433-copy.html