laupäev, mai 28, 2011

Rohekas kleidike, lühike veidike ...

Mõni aeg tagasi sai piigaga Tartus käidud ja siis külastasime ka kangapoode lootes leida punast mustade täppidega puuvillast kangast, et suveks üks lepatriinu kleidike talle teha. Õnneks või õnnetuseks me säärast kangast ei leidnud aga see-eest leidsime rohelise valgete täppidega ning valmis kleit, mille lõiked pärinevad Burda 3/2008.
Ja nõnda meil nüüd ongi lepatriinu asemel võililleke, kes mööda tuba ringi keksib ja muudkui laulab:
Kollased juuksed, rohekas kleidike,
lühike veidike, rohekas kleidike.
Ära nüüd mu akna alt kusagile keksi!
Ära nüüd mu akna alt kusagile eksi!
Rõõmus ja kraps, võilillelaps.

2 kommentaari:

Mytsi Wabrik ütles ...

Imeilus kleit! Huvitav, kas seda lõiget ka kuskilt netist on võimalik saada (uskumatu, aga siin Soomes burdat eriti müügil pole, veelvähem on seda raamatukogudes :((). Hirmsasti tahaks seda vennatütrele suveks teha.

Sirje ütles ...

Kahjuks ei tea küll, et kuskilt saaks aga pole olnud ka vajadust otsida. Ma olen sarnase lõikega pluusi ka Ottobre design ajakirjas näinud aga kahjuks ei mäleta millises numbris täpselt. Vast eelmise aasta või üle-eelmise aasta omas. Kuid kui ma õieti mäletan oli see teismelistele.