reede, mai 07, 2010

Barbie suveriided

Lugesin umbes paar kuud tagasi üht artiklit Barbiedest, mille teine pool oli koomiliselt naljakas. Pärast lugemist mõtlesin heldimusega, millal minu piigal nuku armastus peale tuleb (siis on mida kahekesti teha, sest minu kiindumus pole siiani üle läinud :D). Ja ei pidanudki kaua ootmama! Mõned nädalad tagasi tuli Helena minu juurte ja teatas, et nüüd tuleb poodi minna kuna Barbie tahab kontsertile minna ja tal pole mitte kui midagi selga panna. Olin pahviks löödud, sest tekkis tunne, et piiga on lugema õpinud ja artiklit lugenud. Pakkusin välja, et vast ma ise teen Barbile kleidi ja Helena oli enam vähem nõus aga värv pidi kollalne olema :D Kahjuks kleidi tegemisele ei jõudnudki, sest enne suutsime hetke emotsioonil selle kleidikese poest ära osta (ja nädal aega tagusin peaga vastu seina ja küsisin - kus mõistus oli :P). Mida kõike sa lapse heaks ei tee!
Aga, et enam midagi sellist ei juhtuks - siis valmis Barbile heegeldatud suvine komplekt. Pluusi kui ka seeliku ääre ääristasime pärlitega.

Kommentaare ei ole: