neljapäev, detsember 31, 2009

Minu esimene nukumaja

Ega see pealkiri nüüd päris õige pole, eks on mul neid omamoodi nukumaju ju olnud küll - küll vana serveerimislauast ja siis banaanikastidest tehtud aga need on olnud kõik suht ajutised ja pärandamatud :D Et aga nüüd piiga piisavalt vana, siis saab omagi unistus osaliselt täide viia (et päris täituks tuleks natuke rohkem vaena näha :P) ning tütrele tore nukumaja teha. Aluspõhjaks kasutasime siis vanat riiulit, kuhu sai pandud vaheseinad, sisse lõigata aknad ning teha rohkesti viimistlus töid :D Helenale meeldib see projekt väga - kohe nii väga, et valis välja juba teise kappi millest pidi tulema veel uhkem loss :P

Nõndaks, selline ta tuligi. Aga ma kohe hoiatan, see on vaid ALGUS :D

3 kommentaari:

Sirje ütles ...

Olen näinud ja see on olnud ka väikene eeskuju :P Ning nüüd on kahju kuulda, et oled maha müünud. Aga jah, meiegi otsustasime majaksese maale vanaema juurte ehitada, kus on rohkem ruumi - nüüd saab seal lihtsalt tihedamini külas käija.

Helen ütles ...

Algus on küll paljulubav. Väga ilusad tapeedid! :)
Minu isiklikud nukumajad olid kunagi ka papp-kastidest ja tikutopsidest mööbliga.

mermaid ütles ...

Oi, kui lahe!
Ja kuidas asi edasi läks?