kolmapäev, oktoober 29, 2008

Ega pole nii sama laisenud...

Tuleb tunnistada, et olen viimasel ajal olnud väga kasin käsitöö tegija ja veel laisem blogi täitja (ja see käib nii mu enda kui ka tütre blogi kohta). Aga eks tuleb nüüd ennast parandada :P


Alustaks kohe sellest, et näitaks millega suvel hakkama sain:

  • Tegin suvel oma pisi põrnikale vahva rohelise peokleidi. Lõike võtsin Ottobre Design 3/2008 ajakirjast.


  • Ning teise vahva punase kleidi, mille lõiked võtsin ühest eelmise aasta Burdast

  • Enda kleit jäi kahjuks pooleni, kuna pidu (kursaõe pulmad, kuhu sai Helena rohelinegi kleit tehtud, mis muide valmis sama päeva hommikul - tõpselt nagu pruudil) tuli kiirelt peale ning hiljem hakkas rasedus juba kleidi lõpetamist segama aga, kui beebi ära sündinud ja kaal tagasi lõpetan sellegi ära :D


  • Sama peo jaoks sai tehtud ka üks ehtekomplekt Tsunaami blogist saadud õpetuse järgi. Endale tegin ta punastest helmestset (pilt tuleb hiljem, kuna olen jõudnud oma arvutist nad kodu arvutisse tõsta)

  • Ning suve viimane tegemine, mis nüüd oktoobrikuus valmis sain oli tool. Nimelt alustasime abikaasaga Kuressaares oma nn esimese kodu remontimist. Alustatud sai magamistoaga, kust alles jäi vaid üks vana tool, mille ma siis korda tegin. Kahjuks läkisn ma restaureerimisega nii hoogu, et tooli algversioon jäi pildistamata aga lõpptulemus on olemas

Kommentaare ei ole: