neljapäev, jaanuar 31, 2008

Õmblen valget pluusi

Hakkasin siis täna õmblema valget pluusi Burda viimasest numbrist. Oli ammu plaanis üks uus pluus õmmelda, kuid nüüd oli ka selleks vajadus - nimelt juba tuleval laupäeval ehk siis 9. veebrualil - tuleb oma tantsimise oskus proovile panna. Ma küll ei esine üksi ehk siis paarilisega vaid terve tiimiga, kuid ikkagi tuleb endast parim anda (nimelt pole ma lindy hopi ja teisi swing tantse just eriti kaua õppinud - kõigest paar kuud). Ning kuna kostüümi üks osa peab olema valge pluus lühikeste puhvis varukatega - mida mul nimelt ka polnud - ei jäänudki mul muud üle kui kangapood põrutada riiet osta ja lõiked välja ajada. Valitud lõikeks osutus just see pluus, mis minu meelest annab oma vahva lipsuga parajal kelmikust juurte, et ehk kohtunikud jäävad vaatama pluusi mitte tantsusamme :PLoodan ikka et kõige oma muude tegevuste juures, millest kool nõuab oma osa, saan ma oma pluusiga hakkama :D Pole ju õmblemine eriti keeruline ettevõtmine (sest olen seda juba pikkalt praktiseerinud ning kuigi ma vene keelest mõhkugi aru ei saa oskan ma lõiket numbrite ja viidete järgi ikka kokku ajada - kui ka ei oska siis leiutan kuni kokku sobivad :D) aga teha seda viimasel minutil - uh - kuid tüüpiline mina :P

Kommentaare ei ole: