kolmapäev, november 28, 2007

Pärlimäng vol 16

Paistab, et olen meiserdamise soonele satunud ja neid keesi tuleb mul nagu Vändrast saelaudu :D Tegelikult on mul hea meel selle kee üle kuna see on konkreetselt enesele tehtud. Tavaliselt ikka saab tehtud kas emale või siis kingituseks, siis nüüd tegin endale. Komplekti kuuluvad ka kõrvarõngad, mis on algusest lõpuni enese väänatud. Nüüd tuleb mul vaid loota, et hõbetatud traat allergiat ei tekkita - nimelt ei kannata mu nahk niklit ning seetõttu pean alati ehte valikul sellega arvestama või siis puhtast hõbedast kõrvarõngaid ja tsinksalvi lähedal hoidma :)

Selle pildi peal on siis kee kinniti, mis samuti sai isetehtud ...
... järgmise pildi peal on siis kee üldvaade ...

... ning viimase pildi peal on jälle näha kõrvarõngaid :P

Kommentaare ei ole: