pühapäev, veebruar 08, 2009

Helena jõulukingitus!

Eelmise aasta jõulude ajal täitsin siis oma 2 aastase lubaduse - noh küll mitte täies mahus aga siiski :P Nimelt kui ma veel algkoolis käisin, tõi mulle jõuluvana kooli jõulupeole kingakarbi täie nukuriideid. Küll ma olin ikka oma kingituse üle uhke ja hoidsin seda kui oma suurimat varandust. Kahjuks nüüdseks pole sellest karbitäiest suurt midagi järel, mida oma neiule pärandada. Sest sai laenatud vahepeal kahele teisele tüdrukule - kes kahjuks selle ribadeks mängisid ja küla peale ära kaotasid :( Aga see-eest on nüüd mul võimalus ise oma plika-tirtsule teha, selline karbitäis, mille mu ema mulle tegi. Ja nii saigi siis eelmise aasta jõuludeks Helena Titale riideid õmmeldud ja soojad kindad, sall ja müts kootud (sokkid kudus meile tädi Marje - kuna emme on sokki kudumises suur käpard, eks peab veel harjutama). Kõik lõikeid sai ise disainitud ja kokku sobitatud - õnneks midagi väga suureks ei jäänud ja väikeseks ka mitte aga järgmisel korral proovin modelli käepärast hoida, kuna silma ja mälu on tihti petlikud :D Muidugi ei tohi need riided nüüd viimasteks jääda, ikkagi kevad ja suvi läheneb ja nagu iga neiu puhul tuleb ka Tita garderoobi pidevalt uuendad :D Et siis tuleb usin olla ...

Kommentaare ei ole: